Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Widok na las deszczowy

Las Deszczowy lub Królestwo Lasu Deszczowego - (ang. Rainforest Kingdom of Rainforest) to region położony na południowym wschodzie Pyrrhi. Od północy graniczy z Królestwem Błot, Od zachodu z regionem neutralnym a od drobnego pasu od wschodu z lądowymi posiadłościami Królestwa Morza.

Jest to region należący do Deszczoskrzydłych. Znajduję się tam: Wioska Deszczoskrzydłych, Obóz Nocoskrzydłych i tunele Nocoskrzydłych do Królestwa Piasków i na Wyspę Nocy.

Widok na mapie topograficznej Pyrri. (Autorstwa MaciejMMMMM)

Wioska Deszczoskrzydłych

Jest to miejsce, w którym żyją Deszczoskrzydłe. To tu zorganizowały swoje skromne siedlisko. Ich domy są zrobione z liści, położone na drzewach, na specjalnych kładkach lub na ziemi. Deszczoskrzydłe lubią leżeć w hamakach, skąd nie mogą wypaść, kiedy śpią i się wygrzewają, lub na dobrze nasłonecznionych platformach, jak Gloria. Zawsze starają się dotrzeć do promieni słonecznych. Znajdują się tu między innymi: Arboretum, Domek Królowej oraz chatka uzdrowicieli.

Tunele Nocoskrzydłych

Zbudował je Wyrwigłaz. Mówił, że służą one do ocalenia jego plemienia. W tunelu panuje dziwna atmosfera, jest nieco zimno, po łuskach przebiegają dreszcze. Nie licząc Cierń, pierwsza te tunele odkryła Gloria.

Galeria

Advertisement