Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Królestwo Lodu na mapie Pyrrii

Królestwo Lodu na mapie

Królestwo Lodu (Ang. Ice Kingdom) to siedziba Lodoskrzydłych, znajduje się na głowie "smoka" jakiego przypomina Pyrria. Znajduje się tam Forteca Iskry, Gniazdo Wyskrobków i pałac królowej Lodowiec. Graniczy z Królestwem Piasku, a także z częścią Królestwa Nieba. Charakteryzuje się mroźnym wiatrem i wyjątkowo niskimi temperaturami, które często osiągają poziom poniżej zera. Pogoda jest komplementarna do zdolności i cech plemienia Lodoskrzydłych oraz tego, że są jedynymi plemionami, które potrafią przetrwać temperatury poniżej zera.

Pałac królowej Lodowiec

Znajduje się na północy królestwa, w najmroźniejszym zakątku krainy (na czole "smoka"). Jest tu zimniej niż w innych częściach królestwa, sam pałac jest zbudowany z lodu. Mieszka w nim królowa Lodowiec razem ze swoimi Lodoskrzydłymi.

Forteca Iskry

Widok Królestwa na mapie topograficznej (Autorstwa MaciejMMMMM)

W czasie wojny rezydowała tutaj Piaskoskrzydła sojuszniczka Lodowiec. Iskra wybrała to miejsce, ponieważ tylko na tym obszarze zdolna jest przetrwać. W głębi krainy byłoby dla niej zbyt mroźno. W fortecy znajdują się liczne gobeliny oraz malowidła przedstawiające zazwyczaj pustynię. Świadczy to o tęsknocie tutejszych Piaskoskrzydłych do domu. W środku niezdobytego budynku jest ciepło i przytulnie, podłoga jest w jednolitym, burym kolorze, znajduje tu się również klatka na wyskrobki, choć w Królestwie Lodu ogólnie jest ich mało. W ogóle raczej jest to skromnie urządzony zamek, nie ma tutaj zbędnych upiększeń, skarbów na ścianach lub pozłacanych pomieszczeń, jak w pałacu Czerwieni. W komnacie Iskry są wygodne dywany, lustro do przeglądania się oraz miękka wielbłądzia skóra, na której śpi księżniczka. Iskra lubi tu przebywać, ponieważ to jedno z niewielu miejsc w Królestwie Lodu lub nawet jedyne, w którym można się porządnie ogrzać.

Advertisement