Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement

Terytorium Królestwa Morza.png

Królestwo Morza (Ang. Kingdom of the Sea) to siedziba Morskoskrzydłych, znajduje się na ogonie „smoka“ jakim jest Pyrria. Graniczy z Królestwem Nieba i Lasem Deszczowym. Znajdują się tam: Pałac w Głębinie i Pałac Letni.

Zatoka Tysiąca Łusek

Zatoka Tysiąca Łusek są to wyspy ułożone w spirale, które tworzą "ogon" Pyrrii . Mówi się, że ma ich tysiące, dzięki czemu łatwo ukryć Letni Pałac pod ogromną baldachimem. Jest częścią Królestwa Morza i dlatego jest rządzona

Królestwo Morza w Graficznej Powieści

przez Królową Koralę.(Ang. Queen Coral)

Pałac Letni

Pałac Letni został stworzony przez księcia animusa Morskoskrzydłego o imieniu Albatros budował go 10 lat, kiedy skończył pałac posiadał dwanaście pięter, pawilon. Niedawno Pałac Letni został przebudowany dla Żagiew i Piaskoskrzydłych, aby mogły go łatwiej odwiedzić. Pałac Letni jest ukryty przez baldachim, więc żadne inne plemię smoka nie mogło go zlokalizować aż do wydarzeń z Zaginionej Sukcesorki.

Królestwo Morza na mapie

Widok Królestwa na mapie topograficznej (Autorstwa MaciejMMMMM)

Pod koniec Zaginionej Sukcesorki, Pałac Letni został odkryty przez Nieboskrzydłych i Błotoskrzydłych został w dużej mierze zniszczony. Potem przez wszystkie książki pierwszej serii nie był odwiedzany przez żadnego Morskoskrzydłego.

Pałac w Głębinie

Odkąd zniszczono Pałac Letni, całemu plemieniu Morskoskrzydłych pozostało tylko udać sie do podwodnej kryjówki i ukryć sie tam przez jakiś czas. Przed spaleniem naziemnego pałacu Pałac w Głębinie był jednym z dwóch ośrodków przebywania Morskoskrzydłych, ale królowa Korala wolała podwodny zamek od Pałacu Letniego. Nawet ta wodna forteca wciąż jest ukryta: miesći w rozpadlinie morskiej, aby do niej dotrzeć trzeba opłynąć załom rafy koralowej. W pałacu znajdują się Sala Główna z posągiem królowej Korali, podwodne ogrody, szpital dla rannych żołnierzy, oraz ważne miejsce w "Zaginionej Sukcesorce" - Królewska Wylęgarnia. To tam wylęgają sie Morskoskrzydłe księżniczki.

Skalista wyspa

Miejsce z epilogu Smoczego Proroctwa. Wieszcz wezwał tu Pustułkę i Żagiew. Pustułka przyleciała, a wtedy usłyszała, że spełniła swoje zadanie i stała się niepotrzebna. Żagiew zabiła Pustułkę, wbijając swój kolec w jej ciało, a potem zrzucając ją z klifu.

,,Wiatr wył wokół małej skalistej wysepki z siłą tysiąca wrzeszczących smoków. Uderzał w trójkę postaci na klifie, jakby chciał im urwać skrzydła. Jeden smok był czarny jak noc, drugi czerwony jak płomienie, a trzeci blady jak piasek pustyni.''

Advertisement