Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Królowa Korala (ang. Queen Coral) to aktualna królowa Morskoskrzydłych, żona Skrzela, matka Tsunami, Ukwiał, Alki, Żółwia, Orki i 31 bezimiennych synów. Jest dobrą władczynią, choć nieco nadopiekuńczą w stosunku do córek i popadającą w samozachwyt. Pisze różne powieści.

Wygląd

Ma łuski w niemal identycznym, ciemniejszym kolorze, co Tsunami, a na szponach czarne plamy z atramentu. Jej oczy są w kolorze zielonym, ma olbrzymie niebieskie skrzydła z fluorescencyjnymi spiralami - znakiem rodu królewskiego. Nosi sznury pereł owinięte wokół rogów, szyi oraz skrzydeł i skręcony róg narwala przyczepiony do ogona.

Osobowość

Królowa Korala po raz pierwszy okazała się kochającą królową i matką dla Tsunami, tak jak opowiadały zwoje, które najpewniej napisała. Nie martwiła się jednak o rannego żołnierza Morskoskrzydłego, który niemal wykrwawił się na śmierć. Powiedziała, że Rekin był zbyt miękki w stosunku do Żółwicy, pozwalając jej zjeść ośmiornicę, zamiast być w pokoju dziecinnym. Karą Żółwicy, była tortura, a zaraz po niej śmierć. Królowa Korala jest ogólnie rzecz biorąc miłą królową, ale wydaje się nieco samolubna, ponieważ interesuje się bardziej swoimi osobistymi zainteresowaniami, niż jej plemieniem.  Jest również bardzo opiekuńcza wobec swoich córek i zabiłaby każdego, kto zagraża im lub jej jajkom.

Znane powieści Korali

  • ,,Zaginiona Księżniczka"
  • Nienazwana historia o wybraniu Skrzela jako męża Korali
  • ,,O różnicach między ostrygami, a małżami"
  • ,,Szpony morderstwa"
  • ,,Krwawy ogon"
  • ,,Tragedia Orki"

Ciekawostki

  • Obecnie Korala ma trzy żyjące córki i 32 synów.
  • Korala nie lubi Szponów Pokoju .
  • Korala jest obecnie autorką książek i ma na swoich szponach stałe znaki atramentu kałamarnicy. Kiedy Tsunami po raz pierwszy zobaczyła pazury swojej matki w Zagubiona Sukcesorka, pomyślała, że ​​zostały pokryte krwią.
  • Większość jej prac publikowana jest na wodoszczelnych zwojach i cienkich kamiennych tablicach, a wiele z nich jest obowiązkową lekturą w szkołach Morskoskrzydłych.
  • ,,Zaginiona Księżniczka" (jedno z opowiadań Korali) została napisana specjalnie dla Tsunami.

Galeria

Advertisement