Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Królowa Lodowiec (ang. Queen Glacier) to królowa Lodoskrzydłych, sprzymierzona z Iskrą.

Wygląd

Królowa Lodowiec ma srebrzystobiałe łuski, zaskakująco silny, ale wąski, podobny do bicza ogon z dodatkowymi kolcami, przypominającymi sople lodu, rozwidlony niebieski język i haczykowate pazury, żeby dało się nimi zaczepić o lód, a zranienie jej szponami wygląda jak cztery cięcia, a nie jedno, z powodu zadziorów na szponach. Ma jak wszystkie Lodoskrzydłe ciemnoniebieską krew, w przeciwieństwie do normalnej ciemnoczerwonej krwi innych plemion Pyrrii.

,,-P-proszę, nie mogłybyśmy wejść do środka? - zapytała stojącą obok niej wysoką białą smoczyce.

-Nie - odpowiedziała królowa Lodowiec. - Nikomu nie możemy zdradzić tej informacji, dopóki nie podejmiemy decyzji.

Jej arktycznobłękitne oczy obserwowały Lodoskrzydłych strażników, których ustawiła poza zasięgiem słuchu, by wypatrywali niebezpieczeństwa na niebie. Szron lśnił na jej skrzydłach i rogach. Kolce na końcu ogona były ostre i zimne jak sople" ~Epilog Skrzydeł Ognia: Mrocznego Sekretu.

(cytat)

Charakter

Lodowiec jest bardzo wyrafinowana, stanowcza i przebiegła. Nie traktuje Iskry zbyt poważnie, woli wszystko za nią robić, co nie znaczy, iż jest bezduszna. Była uczciwą i sprawiedliwą królową, która stawiała swoje plemię wyżej, niż cokolwiek innego. nawet nią samą. Sprzymierzyła się z Iskrą nie z powodu sympatii, którą... żywiła do smoczycy, ale z powodu jej obietnicy. W pewnym momencie książki Lodowiec wspomina, że zabije Smoczęta Przeznaczenia, ale tylko jeśli będzie musiała i chodź powiedziała to z zimną stanowczością, wydawała się nie żywić do nich nienawiści.

Biografia

Ukryte Królestwo

Chociaż formalnie się nie pojawiła, Lodowiec i jej żołnierze byli już w drodze do Iskry, która tymczasowo gościła Smoczęta Przeznaczenia w swojej fortecy. Chodź Księżniczka Piaskoskrzydłych zachęcała, aby smoczki pozostały u niej, żeby spotkać się z Królową Lodowiec, te odmówiły mając w pamięci Arene Nieboskrzydłych i Więzienie Morskoskrzydłych.

Mroczny Sekret

W epilogu, królowa rozmawia z Iskrą o ich umowie, dotyczącej oddania ziemi. Kiedy Piaskoskrzydła narzeka na bolącą szyję (ranę zrobił jej Skrytobójca) Lodowiec mówi, że nie ma dla niej problemu, aby wybić wszystkie Nocoskrzydłe.

Najjaśniejsza Noc

Królowa Lodowiec była obecna podczas wybierania nowej królowej Piaskoskrzydłych. Kiedy Żagiew rzuciła wyzwanie Iskrze, ta poprosiła Lodowiec, aby za nią walczyła. Lodoskrzydła jednak, jako sprawiedliwa i uczciwa królowa, odstąpiła do tyłu, przepraszając i mówiąc, iż to nie jej walka.

Relacje

Iskra

Jej sojuszniczka w Wojnie o Sukcesję Piaskoskrzydłych, królowa Lodowiec troszczyła się o nią dlatego, żeby utrzymać ją przy życiu.

Zima

Jej siostrzeniec.

Sopella

Jej siostrzenica.

Umiejętności

Jak wszystkie Lodoskrzydłe zamiast zionąć ogniem, zieje zamrażającym oddechem, który może szybko wywołać odmrożenie, a jeśli ten wejdzie przez gardło innego smoka, może go zabić, zamrażając jego narządy wewnętrzne. Jednak można temu zapobiec, używając lawy (patrz. była królowa Nocoskrzydłych - Triumfatorka). Jej łuski emanują zimnem, więc tworzą ochronę przed ogniem.

Ciekawostki

  • Utrzymanie swojej sojuszniczki przy życiu było dla niej ważne, dlatego podejmowała za Iskrę wszystkie decyzje i zabraniała jej opuszczania twierdzy na obrzeżach Królestwa Lodu.
  • Sprzymierzyła się z Iskrą, gdyż ta obiecała jej oddać część swoich ziem.

Galeria

Advertisement