Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Królowa Rubinia (ang. Queen Ruby) to prawdopodobnie najstarsza z córek Czerwieni. Została królową Nieboskrzydłych, po tym jak Gloria okaleczyła poprzednią władczynię. Po zniknięciu matki miała duże problemy z zaprowadzeniem porządku w Królestwie Nieba, więc zawiesiła wszystkie walki po stronie Pożogi. Najprawdopodobniej nie lubiła Piaskoskrzydłej smoczycy. Jest jedną z niewielu królowych, które objęły tron bez walki z matką. Nieboskrzydła jako jedna z kilku władczyń nie pojawiła się podczas wyboru Onyksowego Oka.

Historia

Po raz pierwszy zostaje wspomniana w ,,Zaginionej Sukcesorce", kiedy podczas posiedzenia Rady Pirania zdaje raport o dziwnej sytuacji w Królestwie Nieba. Korala była wtedy zdziwiona, że reszta jej szpiegów nie wie nic na ten temat. Potem, w ,,Mrocznym Sekrecie" Pożoga oznajmia, że Rubinia jest nudna i uciążliwa. Z poirytowaniem opowiada bratu, jak królowa nie chce jej słuchać. Podczas ataku na fortecę Pożogi w ,,Najjaśniejszej Nocy", Groźba wyznaje, że Rubinia wygnała ją z Królestwa Nieba, kiedy tylko wstąpiła na tron.

Wygląd

Posiada pomarańczowe podbrzusze, żółte oczy i czerwono-bordowe łuski. Ponieważ jest królową, prawdopodbnie nosi różne kosztowności np. naszyjnik z rubinem czy kolczyki.

Charakter

Rubinia jest młodą, troskliwą smoczycą. Bała się o swoich poddanych, więc wygnała Groźbę i wolała zaczekać z walkami po stronie Pożogi, żeby zaprowadzić porządek. Chciała najlepiej dla swojego plemienia. Prawdopodobnie nie podziela żądzy krwi swojej matki i jej sojuszniczki. Mimo tego, nie pojawiła się podczas wyboru Cierń na nową królową, więc pewnie bała się o własne życie, szukając pokojowych rozwiązań.

Advertisement