Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Mroczny Sekret (ang. The Dark Secret) to czwarty tom serii "Skrzydła Ognia". Na okładce widoczny jest Gwiezdny Lotnik.

Prolog

Prolog przedstawia patrol Błotoskrzydłych i Piaskoskrzydłych, który atakują Lodoskrzydłe. Rodzeństwo Łupka ucieka i chowa się w kałuży.

Tajny plan

Gwiezdny Lotnik jest porwany na Wyspę Nocy, gdzie poznaje swoją siostrę Ostrozębą i ojca naukowca Mędrca. Mściciel zostaje wrzucony do lawy, a Skrytobójca uwięziony. Deszczoskrzydłe są torturowane. Gwiezdnemu Lotnikowi udaje się rozgryźć tajny plan Nocoskrzydłych.

Tajemnica królowej

Gwiezdny Lotnik poznaje w tej części Profetkę i fałszywe smoczęta przeznaczenia, które próbują go zabić na rozkaz Wieszcza. Profetka i mały Nocoskrzydły wymykają się nocą do skarbca Królestwa Nocy, gdzie Gwiezdny Lotnik znajduje senny wehikuł i z jego pomocą ostrzega Glorię, że Tsunami grozi niebezpieczeństwo. Wieszcz poddaje małego czarnego smoka próbom. Gwiezdny Lotnik i Profetka dowiadują się, że królowa Triumfatorka żyje w lawie.

Prawda

Ciemniejsza wersja okładki

Wieszcz przeprowadza kolejne próby. Gwiezdny Lotnik i Profetka uciekają z Wyspy Nocy do lasu deszczowego i ostrzegają Deszczoskrzydłe przed atakiem Nocoskrzydłych. Gloria zbiera armię, wyrusza z nią do Królestwa Nocy i odbija uwięzione Deszczoskrzydłe. Wulkan na wyspie eksploduje. Nocoskrzydłe uciekają do lasu deszczowego i przysięgają posłuszeństwo Glorii.

Epilog

W różnych miejscach w Pyrri Pożoga, Żagiew i Iskra postanawiają, że zabiją smoczęta przeznaczenia.

Advertisement