Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Najjaśniejsza Noc (Ang. The Brightest Night) jest piątą i ostatnią książką z pierwszej serii Skrzydeł Ognia. Okładka przedstawia Słonko, młodą hybrydę, jak i smocze przeznaczenia. Najjaśniejsza Noc jest po Mrocznym Sekrecie i przed Przebudzeniem Pełni.

Opis książki

Słonko zawsze bardzo poważnie traktowała smoczą przepowiednię. Skoro smoki Pyrri potrzebowały, żeby ona, Łupek, Tsunami, Gloria i Gwiezdny Lotnik zakończyli wojnę, to ona jest gotowa spróbować. Ma nawet kilka dobrych pomysłów, jak tego dokonać, niestety nikt jej nie słucha.

Jednakże wstrząsające wieści od Wieszcza zachwiały wiarą Słonka w ich przeznaczenie. Czy to możliwe, że ktokolwiek skończył tę straszliwą wojnę i wybrał nową Piaskoskrzydłą królową? A jeśli tyle się natrudzi na darmo?

Zakopane sekrety, zabójcze niespodzianki i niespodziewane odkrycia dotyczące wyskrobków czekają na nią wśród ruchomych piasków pustyni, gdzie Słonko będzie musiała w końcu zdecydować, czy jej przeznaczenie zostało już zapisane.

A może piątka smocząt zdoła pokierować własny losem i ocalić świat... na swój sposób?

Dedykacja

Adalyn - bądź zaciekła, odważna i promienna. I zawsze sama decyduj o swoim przeznaczeniu.

Rozdziały

Prolog : Dwadzieścia Lat Wcześniej

///

Część Pierwsza : Ruchome Piaski

///

Część Druga : Forteca Pożogi

///

Część Trzecia : Onyksowe Oko

///

Epilog : Miesiąc Później...