Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement

Onyksa (ang. Onyx) - Piaskoskrzydła występująca w Przebudzeniu Pełni, uczennica Akademii Jadeitowa Góra. Ma 19 lat.

Wygląd

"Muskularna Piaskoskrzydła, znacznie starsza od pozostałych, wpadła do jaskini i usiadła obok Tamaryny.

- Cześć - szepnęła. - Coś przegapiłam?

- To mój współszpon Onyksa - wyjaśniła Tamaryna.

Onyksa miała bardzo czarne oczy i małe czarne diamenty osadzone między bladożółtymi łuskami wzdłuż skrzydeł. Nosiła metalowy amulet na szyi i miała wytatuowane rozgałęziające się czarne linie na rogach i szyi. Patrzyła przenikliwie, przyglądając się pozostałym w jaskini, a jej umysł był jak przesypujący się piasek. Pełnia przechyliła głowę i zdała sobie sprawę, że Onyksa jest równie trudna do odczytania jak Żółw. Nic nie dobiegało z jej umysłu oprócz dziwnego cichego szumu." ~ opis Onyksy z Przebudzenia. Pełni.

Umysł Onyksy był nieprzenikniony, ponieważ smoczyca nosiła przy sobie gwiezdny ogień. Skała ta blokuje telepatów. Kamień miała schowany w amulecie na szyi.

Historia

Onyksa nie dorastała w żadnej z dużych oaz. Wędrowały z matką we dwie przez pustynię. trzymały się z dala od wojny i Skorpioniego Gniazda. Postanowiły nie wybierać strony, według Onyksy żadna ze smoczyc rywalizujących o tron nie nadawała się na królową. Pewnej nocy z nieba spadła skała, która uderzyła w głowę matki Onyksy i przebiła ją na wylot, zostawiając za sobą płonącą dziurę. Wtedy Onyksa zgłosiła się do Akademii, ponieważ nie miała dokąd pójść.

Charakter

"<<Zgadza, się, podziwiajcie mnie, bójcie się mnie i zastanawiajcie się nade mną. Nikt z was nie ma pojęcia, kim jestem ani kim stanę sie pewnego dnia. Już niedługo. Przestanę się ukrywać, matko. Podejmę teraz decyzję. [...] Nie rozumiem, czemu muszę sie przejmować smokami z innych plemion, ale z jakiegoś powodu tego sie tu ode mnie oczekuje. Przynajmniej Tamaryna była cichym zgodnym smokiem, z którym dobrze było dzielić jaskinię. Nie chrapała jak matka ani nie opowiadała łzawych historii, spodziewając się, że będę się nimi przejmować... jak matka. rety, mam nadzieję, że nie dadzą mi innego współszpona. Może jeśli będę udawała kompletnie zdruzgotaną, to pozwolą mi zatrzymać całą jaskinię dla siebie. [...]Na wszystkie węże, mam nadzieję, że złapią winowajcę, żebyśmy mogli przestać o tym ględzić. To w bardzo uciążliwy sposób krzyżuje mi plany. Może powinnam wrócić na pustynię i spróbować inaczej to rozegrać. Albo...>>Przechyliła głowę i przyjrzała się Ghibliemu.<< Podobno ten tutaj to praktycznie trzecie skrzydło Cierń.>>" ~ myśli Onyksy z Przebudzenia Pełni.

Onyksa jest oryginalną, dość wyniosłą smoczycą, ale to ukrywa. Czasami udaje różne nastroje, żeby coś uzyskać. nie lubi pytań i jest małomówna, dopóki nie wda się w rozmowę. Ma tajemnicze plany, których nikt nie zna. Lubi działać w pojedynkę.

Advertisement