Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement
Skrzydła Ognia Wiki

Rasy (ang. Races) - inaczej smocze plemiona.

Pyrria (ang. Pyrrhia)

Zamieszkuje ją 7 plemion:

Rys wstępny

Każde z plemion zamieszkujących Pyrrię ma własne umiejętności, tradycje, historię i sposoby organizacji ich królestwa. W roku 4,992 Po Wypaleniu, z powodu śmierci Królowej Piaskoskrzydłych, Oazy jej córki rozpętały wojnę. O tron rywalizowały Pożoga, Żagiew i Iskra. Każda z nich, wiedząc, że nie mając pewności, która z nich wygra w Królewskim Wyzwaniu, nawiązały sojusze z innymi plemionami. Pożoga sprzymierzyła się z Nieboskrzydłymi i Błotoskrzydłymi, Żagiew z Morskoskrzydłymi oraz nawiązała kontakt z Nocoskrzydłymi, a najmłodsza, Iskra, z Lodoskrzydłymi, mając poparcie większości swojego plemienia. Po 19 latach konfliktu w roku 5,011 P.W wojna zakończyła się dzięki Smoczemu Proroctwu i Smoczętom Przeznaczenia, które po wojnie założyły Akademię Jadeitowej Góry, gdzie smoki z całej Pyrrii mogą się poznawać i uczyć wspólnie jak żyć by nie doprowadzić do podobnej katastrofy jakim była Wojna o Sukcesje Piaskoskrzydłych. Akadmię prowadzą: księżniczka Tsunami, Łupek, księżniczka Słonko,Gwiezdny Lotnik z pomocą ich przyjaciółki Profetki.

Wygląd ras Pyrrii