Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement

Tapir (Ang. Tapir) był Deszczoskrzydłym kilkakrotnie wspomnianym w Ukrytym Królestwie. Został pojmany przez Nocoskrzydłe i zmarł, zagłodziwszy się na śmierć, ponieważ nie mógł znieść spożywania zgniłej padliny którą karmiono więźniów. Namorzyn określił go jako najstarszego zaginionego Deszczoskrzydłego, wspomniał, że ma co najmniej 110 lat. Tapir, Blask i Orangutan byli jedynymi smokami które nie przeżyły niewoli na Wyspie Nocy.

Biografia

Ukryte Królestwo

Namorzyn wspomniał o Tapirze, gdy Gloria wypytywała go o zaginione smoki. Stwierdził, że jest on prawdopodobnie najstarszym smokiem który zniknął, ma 110 lat. Jego wiek wskazuje na to, że Deszczoskrzydłe mogą żyć o wiele dłużej niż inne plemiona, najprawdopodobniej dla tego, że nie angażują się w żadne konflikty.

Gdy Gloria spotkała Kinkażu w swojej jaskini więziennej, ta opowiedziała jej o badaniach jadu, oraz padlinie którą przynosiły im Nocoskrzydłe. Opisała, że Tapir po jakimś czasie sam zagłodził się na śmierć, by nie musieć jej spożywać.

Po tym, jak Gloria rzuciła wyzwanie królowej Magnificencji, Kinkażu opowiedziała Deszczoskrzydłym o tym, co się dzieje z porwanymi smokami. Wymieniła Tapira, Blaska i Orangutana jako tych, którym nie udało się przetrwać.

Cytaty

Hmm, właśnie. Nie widzieliście ich od jakiegoś czasu, co? To dlatego, że zostali porwani, tak samo jak ja. I nadal są uwięzieni, z wyjątkiem Tapira, Blasku i Orangutana, którzy zginęli potworną śmiercią, samotni i z dala od wszystkiego i wszystkich, których kochali.

Kinkażu o Blasku i innych więźniach, którzy nie przeżyli nocoskrzydłej niewoli, podczas przemawiania do deszczoskrzydłego tłumu w Ukrytym Królestwie.

Ciekawostki

  • Tapir to gatunek małego kopytnego ssaka żyjącego w Lasach Deszczowych.
  • Tapir był jednym z najstarszych znanych smoków, takich jak Przystojniak, Dostojna czy Rybołów.
  • Był drugim smokiem w serii który popełnił samobójstwo, pierwszym był Horyzont.
Advertisement