Skrzydła Ognia Wiki
Advertisement

Zawody O Koronę Deszczoskrzydłych to tradycja Deszczoskrzydłych wspomniana przez Przystojniaka podczas rywalizacji Magnificencji z Glorią o koronę.

Według jego opowieści kiedyś Deszczoskrzydłe jak inne plemiona walczyły na śmierć i życie, jednak z czasem wymyśliły nową metodę, która nie kończyła się niczyim zgonem. Jeśli smoczyca pragnie przejąć tron, musi pokonać aktualną królową w zawodach, a królowa ma prawo wybrać rodzaj zawodów. Raz były wyścigi, zabawa w chowanego, być może urządzano też polowanie na wyskrobki.

W serii zawody odbywały się tylko raz, w Arboretum, w "Ukrytym Królestwie". Magnificencja wybrała następujące konkurencje:

  • Zbieranie owoców
  • Strzelanie jadem do celu
  • Zawody w kamuflażu
  • Wyścig w koronach drzew
  • Polowanie na kwiaty

1. Zbieranie owoców

Polegało na godzinnym zebraniu tylu różnych owoców, ile się da. Wystąpili tu Namorzyn i Olśniewająca. Wygrał Namorzyn.

Konkurencja "Zbieranie owoców"

2. Strzelanie jadem do celu

W tej konkurencji wystąpiły Kinkażu i Dostojna. Miały one pluć jadem na odległość i w środek namalowanej tarczy. Wygrała Kinkażu, bo Dostojna zrezygnowała i poddała się walkowerem.

3. Zawody w kamuflażu

Tu chodzi o to, że jeden z zawodników ukrywa się, a drugi go szuka. Potem się zamieniają i kto miał krótszy czas szukania, ten wygrywa. Niestety, zamiast Glorii wygrała Magnificencja.

4. Wyścig w koronach drzew

Brali udział: Jambos i Nadzwyczajna. Trzeba było oblecieć trzy razy Arboretum, trzymając się na zewnątrz pierścienia drzew. Ten, kto dotknie przeciwnika, zostanie zdyskwalifikowany. Metą i startem była mała platforma zawieszona wśród drzew. Na koniec każdego okrążenia trzeba było jej dotknąć. Przez oszustwo wygrała Nadzwyczajna.

5. Polowanie na kwiaty

Przystojniak przed zawodami ukrył pewien kwiat na terenie Arboretum; okaz rzadkiej, czerwonej orchidei cynamonowej. Kto pierwszy ją znalazł, ten naturalnie wygrywał. W tej konkurencji brały udział Tamaryna i Rudawka; dzięki niesamowitemu węchowi Tamaryna wygrała.

W tych zawodach wygrała Gloria.

Advertisement